forside Hvem er vi? Vi tilbyder Brochure Kontakt os
spacer
Det kan være et svært valg...


Hjemmeplejen står ofte overfor svære beslutninger i dagligdagen, ikke mindst når valget står imellem bemandet eller ubemandet overvågning af nødkald?

Hvordan yder vi service til borgerne når hjemmeplejen er gået hjem?



                  SupplyVagten             Hjemmeplejevagten

Den driftsikre og gennemprøvede ubemandede vagtcentral SupplyVagten giver hjemmeplejen og borgerne tryghed i hverdagen og gør valget let.


CareSupply tilbyder en af markedets mest avancerede og driftsikre hjemmeplejeløsninger til modtagelse, behandling og videregivelse af nødkald til hjemmeplejen.

SupplyVagten kan benyttes sammen med de fleste af de kendte telefon- og radio systemer og er istand til at arbejde sammen med de fleste omstillingsanlæg.

SupplyVagten består af følgende hovedelementer:
  • Der kan forudindtales beskeder, som kan tilpåasses efter ønske og behov.
  • Grafisk brugervenligt software til håndtering af borgere og medarbejdereinformationer, gør vedligeholdelsen så let at alle kan finde ud af det.
  • Fuldstændigt transparent alarmbehandlingssystem. Sørger for at den rigtige medarbejdere modtager alarmer fra den rigtige borger.
  • NødkaldsVagten er i stand til at fungere med de fleste eksisterende nødkaldsapparater der findes på det danske marked.
  • Vagtplaner som styres efter vagt- og områdegrupper, tids- og kaldendestyring.
  • Oprettelse og ændring af et alarmnumre kan ske fra en telefon.
  • Mulighed for at ubesvaret opkald kan viderestilles til en bemandet vagtcentral eller andre bagvagt funktioner.
Mulighed for tilkøb af yderligere funktioner:
  • Databaseintegration.
  • Udsendelse af SMS-beskeder.
  • Udsendelse af e-mails.
  • Videre sendelse af tekniske alarmer eller logfiler via. e-mail.
  • Statistikmodul.
  • Automatisk logning af defekte nødkaldsapparater. Dette modul giver hjemmeplejen mulighed for at finde de eventuelle defekte nødkaldsapparater, som muligvis findes ude hos de ældre medborgere. SupplyVagten registrere, logger og tilbagemelder disse til hjemmeplejen så udskiftning kan finde sted før uheldet er ude.
Høj driftssikkerhed og lav vedligeholdelse er nøgleordene i et vagt- og alarmsystem fra CareSupply. Systemet kan integreres med jeres eksisterende telefonudstyr og software eller CareSupply kan levere dette.




HjemmeplejeVagten, betjener borgere og personale 24 timer i døgnet, vagt telefonen til kommuner med fremtidsvisioner.

  "...Svigter hjælpen, tager hjemmeplejen ikke sin telefon, så finder
vagttelefonen selv frem til den medarbejder som er allersidste udvej
for at løse problemet og ringer eller sende en SMS-besked..."

HjemmeplejeVagten er kun et telefonnummer væk, nemmere kan det ikke blive for borgere og medarbejdere at få hjælp 24 timer i døgnet, mens hjemmeplejekontoret har lukket.

Borgerne ringer til et telefonnummer, hvorefter de kan vælge hvilken type hjælp de har behov for at komme i kontakt med.
  • Hjemmeplejevagten viderestiller borgeren til den ønskede hjælp.
  • Hjemmeplejevagten kan sættes op således at borgerne er tvunget til at høre hele velkomstmenuen igennem.
  • Hjemmeplejevagten kan afvikles på flere sprog.
  • Det er muligt at lægge en informationsmeddelelses ind på HjemmeplejeVagten, således at hvis der er opstået et problem så vil borgerne, når de ringer til vagttelefonen få oplyst informationen.
  • Informationsmeddelelsen kan altid indtales eller ændres fra en ekstern telefon, derved spares tid.
  • Hjemmeplejevagten indeholder en kalender, således at der er mulighed for styring af helligdage hvilket betyder øget brugervenlighed.
  • Automatisk styring af sygefravær, tilkalder selv afløser når hjemmeplejens personale melder sig syg.